Om NLP Skolen

Al adfærd er kommunikation

NLP er en meget praktisk, jordnær og håndterbar psykologi form, som vi har 25 års erfaring med på NLP Skolen.

Roskilde

NLP Skolen ligger godt i Roskilde midtby

Kun 10 min. gang fra stationen.

Vi har til huse i et gammelt byhus med et hyggeligt gårdmiljø. Vi har et undervisningslokale og gode øverum. Kontoret har åbent mandag – torsdag fra kl. 10.00 til 14.00. I dette tidsrum kan du også købe bøger fra bogcaféen.

Da vi bor tæt på centrum, er der rig mulighed for at købe frokost på en af de mange spisesteder og caféer, hvor du kan vælge mad fra mange forskellige nationaliteter.

På skolen er der køleskab, ovn og mikrobølgeovn til din rådighed. Der vil blive serveret kaffe og te under kurset, og der er mulighed for at købe sodavand, slik og frugt.

Der er parkeringsmuligheder i vores nærhed. Der er tidsbegrænsning på de fleste parkeringspladser, men vi kan anbefale P-pladsen på Gustav Wieds Plads, hvor der er langtidsparkering.

Har du spørgsmål til vores uddannelser og kurser, eller vil du vide mere om hvad vi kan tilbyde er du meget velkomme til at ringe til os.

Skolen

Hyggelige lokaler

Vis vejen til skolen

Vores Vision

Al adfærd er kommunikation – og kommunikation er hvert menneskes eje!

Forståelse & Tolerance

Vi tror på de fremtidsforskere, der peger på forståelse, tolerance og medmenneskelighed som nødvendige og grundlæggende værdier i de kommende år.

Vi må hver især tage ansvar for vore egne nære relationer ved at udvikle evnen til at kommunikere og være personligt fleksible i både privatliv og job, hvis vi skal kunne skabe trivsel og målrettet energi i en stadigt mere kaotisk hverdag.

Travle dage

Integrationen af IT og ikke mindst internettet i vores hverdag har accelereret alle aspekter af forretningslivet. Det påvirker tydeligt hele vores samfund.

På arbejdet står mange over for en turbulent virkelighed og forudsætninger om, at skulle reagere målrettet med meget kort varsel på de stadigt skiftende krav. Ofte er ligeledes familielivet fyldt med stadige forandringer og skiftende forudsætninger.

Overskud & Muligheder

Vi ønsker at give kursisterne mulighed for at foretage et perspektivskift og se ud over “plovfuren”, så den overordnede dynamik i en given situation kan udnyttes til fordel for værdier som bevidst kommunikation, fleksibilitet og medmenneskelighed.

Det er på disse områder, der skal sættes ind, så resultatet kan blive ægte glæde og personlig kompetence, hvilket ikke mindst er af stor betydning for fremtidens voksne, vores børn, der kan støttes til at udvikle et endnu højere selvværd.

Det giver overskud til større forståelse og tolerance, så medmenneskelighed bliver en selvfølge.